Deze website vereist cookies om al zijn functies te bieden. Door onze website te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies - Lees meer - Bericht verbergen
Toggle Nav

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een antwoord op de meest gestelde vragen bij Mooi Eronder.

Heb je een vraag of opmerking die er niet bij staat? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen via info@mooieronder.nl of tijdens winkelopening te bellen naar 043-8522345

Met vriendelijke groetjes,

Jesse en Stephanie van mooieronder.nl

 

Producten

Ik ben niet zeker van de maat. Kan ik komen passen?

  • Natuurlijk ben je welkom om te komen passen in onze winkel in het centrum van Maastricht (vlakbij het vrijthof). Hier kunnen wij je helpen met het vinden van de juiste maat. Mocht je niet in de gelegenheid zijn om langs te komen dan kan je gebruik maken van de handige maathulp op de website. Indien je nog vragen hebt over onze collectie kan je ons altijd bellen tijdens openingstijden of per email contact met ons opnemen.

Ik zie mijn maat op niet beschikbaar staan. Wanneer zijn de artikelen weer op voorraad?

  • Onze basiscollectie kunnen wij het hele jaar door voor je bestellen. Mocht het zo zijn dat je maat nu uitverkocht is, neem dan contact met ons op (telefonisch of per email) zodat wij er voor kunnen zorgen dat je gewenste artikelen snel weer op voorraad zijn. Bij modische artikelen of sale geldt op=op.

Ik heb laatst iets gekocht in de winkel maar kan het online niet terug vinden?

  • In de winkel Sarneel-Dessous hebben wij een ruimer assortiment dan wij online kunnen aanbieden. Informeer gerust naar je gewenste product, wellicht hebben wij het in de winkel op voorraad. Daarnaast kunnen wij ook producten buiten onze vaste collectie om bestellen. Vraag gerust naar de mogelijkheden. Ook indien je een andere maat wenst dan aangegeven in de webwinkel.

Zijn de prijzen op mooieronder.nl inclusief BTW?

  • Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.

 

Bestellen

Ik heb mijn favoriete ondergoed gevonden bij Mooi Eronder. Hoe kan ik bestellen?

  • Je kunt eenvoudig producten bestellen door de gewenste artikelen in de winkelwagen te plaatsen. Kies hierbij de gewenste maat en kleur alvorens je het artikel in de winkelwagen plaatst. Bovenaan de pagina kun je je winkelwagen met producten terug vinden. Vervolgens klik je op bestellen en kan je gemakkelijk op één pagina afrekenen.

Geldt er een minimale bestelwaarde?

  • Nee, er geldt geen minimale bestelwaarde.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

  • Indien de bestelling nog niet verzonden is kan je deze nog wijzigen of annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op. Indien het pakket al is overgedragen aan PostNL kunnen wij helaas de bestelling niet meer wijzigen of annuleren.

Op welke manieren kan ik afrekenen

  • Je kan bij ons gemakkelijk afrekenen via Ideal. Hiermee reken je via Mollie je producten af via internetbankieren met je eigen bank. Verder kun je betalen via Bankcontact en Creditcard (visa en mastercard)

Is het ook mogelijk om achteraf te betalen?

  • Het is mogelijk om achteraf te betalen. Hierbij worden de verzend- en administratiekosten echter verhoogt met een bedrag van vijf euro. Indien je van deze service gebruik wenst te maken, kun je contact met ons opnemen.

Geldt mijn klantenkaart van Sarneel-Dessous?

  • Nee, onze klantenkaart is alleen geldig in onze winkel in Maastricht.

Verzenden

Ik wil graag online bestellen, wat zijn de verzendkosten?

  • De verzend- en administratiekosten zijn € 3,95 binnen Nederland. Bij bestellingen boven de €40 rekenen wij geen kosten. Voor België gelden de volgende bedragen: verzend- en administratiekosten €6.95, gratis verzending boven de €100. Voor de verzendkosten naar andere landen: stuur ons even een email.

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

  • Uw pakket wordt met zorg verpakt en vervolgens met PostNL verzonden. Voor meer informatie over de verzending kijk je op ‘verzendinformatie’ onderaan deze pagina

Waar kan ik het pakket laten bezorgen?

  • Je kan het pakket op ieder adres in Nederland of België laten bezorgen. Je kan dus ook afwijken van het factuur adres.

Ik heb iets moois gezien en ben binnenkort in Maastricht. Kan ik de producten ook afhalen in de winkel?

  • Het is zeker mogelijk om online je gewenste artikelen te bestellen en vervolgens af te halen in onze winkel. Selecteer hiervoor in het bestelproces: afhalen in de winkel. Hiervoor brengen wij uiteraard geen verzendkosten in rekening. Tot snel!

Ik kan niet wachten! Wanneer ontvang ik mijn pakket?

  • Je pakket wordt zo spoedig mogelijk verzonden. Indien op voorraad en voor 16:00 besteld, dan dragen wij het dezelfde dag nog over aan PostNL. Hou rekening met dagen waarop niet overal post bezorgd wordt (zondag/maandag) en drukkere periodes zoals de feestdagen in december.

Retourneren

Kunnen de producten geruild worden in de winkel?

  • Het is zeker mogelijk om de producten te ruilen in de winkel. Onze verkoopsters zullen je helpen met het vinden van een passend alternatief.

Kunnen de producten teruggestuurd worden?

  • Indien de artikelen onbeschadigd, ongewassen en ongedragen zijn kun je de artikelen binnen 14 dagen retour sturen in de originele verpakking, voorzien van de originele labels en met behulp van het retourformulier. Sommige van onze producten zijn voorzien van een sealsticker (o.a. panty's, strings en plakbh's). Indien deze sticker verbroken is, is ruilen niet meer toegestaan. De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug van mijn retour bestelling?

  • Indien wij de artikelen in de juiste staat terug ontvangen zullen wij zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 30 dagen het geld retourneren.

Ik heb een klacht, hoe kan ik die indienen?

  • Net zoals we bij Mooi Eronder erna streven je bestelling met de grootste zorg te behandelen, zullen wij dit ook doen in geval van een klacht. Indien je een klacht hebt dan kan je het beste telefonisch of per email contact met ons opnemen zodat wij je een oplossing kunnen bieden. Ook kun je een geschil voorleggen aan de geschillencommissie via het Europese ODR platform. Het ODR platform is te bereiken via de volgende link http://ec.europa.eu/consumers/odr/ maar wij verzoeken je vriendelijk om eerst contact met ons op te nemen.