Klantenservice
Kunnen we je ergens mee helpen?
Contact
Stuur ons gerust een mail of appje
Sarneel-Dessous
platielstraat 8
Openingstijden
Maandag 13:00-17:30
Dinsdag 10:00-17:30
Woensdag 10:00-17:30
Donderdag 10:00-17:30
Vrijdag 10:00-17:30
Zaterdag 10:00-17:00
KVK 59553227
BTW NL853542661B01
FAQ
Wat zijn de verzendkosten?
De verzend- en administratiekosten zijn € 3,99 binnen Nederland. Bij bestellingen boven de €59 rekenen wij geen kosten.
Voor België gelden de volgende bedragen: verzend- en administratiekosten €5.95, gratis verzending boven de €150 met PostNL en verzend- en administratiekosten €7.95, gratis verzending boven de €175 met DHL.
Voor Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje de volgende bedragen: verzend- en administratiekosten €10, gratis verzending boven de €200
Voor de verzendkosten naar andere landen: stuur ons een e-mail naar info@mooieronder.nl
Ik heb geen track&trace code ontvangen
Je ontvangt van ons bij brievenbuspakketjes en gewone pakketten altijd een track&trace code. Heb je geen code ontvangen? Neem dan even contact met ons op via info@mooieronder.nl dan kunnen we je deze opnieuw toesturen.
Met de track&trace code kun je je pakket volgen en zien wanneer deze bezorgd gaat worden. Ga naar postnl.nl Vul de barcode in zonder spaties. Dit nummer begint meestal met '3S' of 'KG' en bevat verder een combinatie van cijfers en letters.Vul vervolgens de postcode van de ontvanger in en klik op zoeken. De informatie over de locatie van je pakket verschijnt nu.
Kunnen de producten terug gestuurd worden?
Indien de artikelen onbeschadigd, ongewassen en ongedragen zijn kun je de artikelen binnen 14 dagen retour sturen in de originele verpakking, voorzien van de originele labels en met behulp van het retourformulier. De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening.
Ons retouradres:
Mooi Eronder
Platielstraat 8
6211 GV Maastricht
Wanneer en hoe wordt mijn pakket verzonden?
Je pakket wordt met zorg verpakt en vervolgens verzonden. Kleine artikelen versturen wij zoveel mogelijk met een brievenbuspakket, hiervoor hoef je niet thuis te blijven. Wij werken samen met PostNL, je ontvangt altijd een track&trace code per mail.
Wij dragen je bestelling dezelfde over aan PostNL indien je voor 16:00 besteld. Echter kunnen wij niet garanderen dat je bestelling de volgende dag is geleverd. Houd rekening met dagen waarop geen post bezorgd word (zondag/maandag) en drukkere periodes zoals de feestdagen in december.
Houd er rekening mee dat PostNL je pakket maar één keer aanbied, hierna wordt het bij de buren bezorgd of naar een pakketpunt gebracht. Je ontvangt geen briefje meer in de bus maar wordt per mail op de hoogte gehouden. Pas indien nodig het bezorgmoment aan via de PostNL app met je track&trace code.
Is het ook mogelijk om achteraf te betalen?
Het is mogelijk om achteraf te betalen. Hierbij worden de verzend- en administratiekosten echter verhoogt met een bedrag van vijf euro. Indien je van deze service gebruik wenst te maken, kun je contact met ons opnemen.
Ik heb een klacht, hoe kan ik die indienen?
Net zoals we bij Mooi Eronder erna streven je bestelling met de grootste zorg te behandelen, zullen wij dit ook doen in geval van een klacht. Indien je een klacht hebt dan kan je het beste telefonisch of per email contact met ons opnemen zodat wij je een oplossing kunnen bieden. Ook kun je een geschil voorleggen aan de geschillencommissie via het Europese ODR platform. Het ODR platform is te bereiken via de volgende link http://ec.europa.eu/consumers/odr/ maar wij verzoeken je vriendelijk om eerst contact met ons op te nemen.